Abai Természetjáró Egyesület 2008. évi Túraiból készült cikkek illetve elvégzendő feladatainak leirása

irta: Valter Roland; 2008.02.05

Mohácsi túra

Az első túra ebben az évben a Mohácsi busójárás megtekintését tüzte ki uticélul. A hideg időjárás sem szegte a sporttársak kedvét. Sokan kísérték figyelemmel a hagyományos rendezvényt. A barangolás első megállóhelye Mórágy volt, ahol megnézték a falúmuzeumot.....folytatás

irta: Varjú Tibor 2008.04.10

IVV. Túra Sukoró

Reggeli órákban hatalmas köd fogadta Sukorón a Zsuzsi büfénél az IVV. Túrára érkezőket. A regisztráció után az Abai Természetjárók egy kisebb létszámú csapattal indult neki a kitűzött táv teljesítésének.... folytatás

irta: Varjú Tibor 2008.04.30

Különvonatos túra Cuha-völgy

Az elmúlt évekhez hasonlóan ismét nagy érdeklődés volt a különvonatos túrára. Abai Természetjáró Egyesület 50 fővel vett részt ezen a túrára. Vidám hangulatú túrának első megállója Zircen volt, ahol kisebb ünnepi megemlékezést tartottak a vasútállomáson.....folytatás

A Nagylóki gyalogtúra

"Avagy nem kell messze menni, hogy szép tájat lássunk."

Az Abai Természetjáró Egyesület pünkösd hétfőjére egy gyalogtúrát szervezett Nagylók nevezetességei megtekintésére és a település környékén elhelyezkedő Iringó tanösvény körbejárására....folytatás

irta:Valter Roland 2008.05.18.

Vajtai munkatúra

2008. június 21.-én az Abai Természetjáró Egyesület tereprendezéssel egybekötött túrát szervezett a felügyeletében lévő Alsószentiván - Vajta közt levő, sárga sáv jelzésű útvonalon. Verőfényes napsütésre virradtunk, ami elkísért minket egész nap. Alsószentivánról indulva vágtunk neki a munkatúrának....folytatás

irta: Kiss Milán 2008.06.25

Tihanyi túra

Amióta osztálykirándulás keretén belül elmentünk erdőbe bóklászni, azóta ez az első szervezett túránk.Először is a vászolyi látogatásról számolnánk be. Meglepődtünk, hogy egy ilyen kis település is rendelkezhet különleges látványossággal, mint például a vízi színpad.....folytatás

irta:Lőrik Emese és Almási Viktor 2008.07.28

Bodakajtori Nap

Ha augusztus, akkor Bodakajtori Nap. Ez jut eszébe annak, aki egy kicsit is követi az egyesület életét, vagy ha nem is követi, de legalább egyszer részt vett ezen a rendezvényen. Az eseményt nagy várakozások és előkészületek előzték meg....folytatás

irta: Kiss Milán 2008.08.25.

A Rám-szakadék meghóditása

Az Abai Természetjáró Egyesület következő túráját a Visegrádi-hegység legszebb tájára tervezte. A vadregényes Rám-szakadékba. A túra kezdetén megálltunk Tinnye községben, ahol már vártak ránk.Útikalauzunk megmutatta nekünk a helyi katolikus templomot és onnan a helytörténeti múzeumba kísért minket....folytatás